Sunday, October 18, 2009

fem@lov Q&A

1. Adakah fem@lov selamat untuk dimakan?

Iayanya selamat dimakan disebabkan formula fem@lov munggunakan ramuan extract tumbuh-tumbuhan semulajadi. Dan fem@love telah disahkan oleh makmal bahawa ianya tidak mengandungi logam berat, steroid-steroid tiruan dan amat sesuai dimakan untuk jangka panjang.

2. Kenapa fem@lov boleh menambah daya pesona dan daya tarikan seseorang wanita?

fem@lov dapat membangkitkan sifat genetik kewanitaan, meningkatkan pertumbuhan tisu pada bpayu dara, merangsang kepekaan hormon serta pertumbuhan, jesteru mencapai saiz payu dara unggul. fem@lov mengekalkan tahap kestabilan estrogan supaya seseorang wanita boleh memiliki kecantikan fisikal dari rambut, mata, kulit, kuku sehingga kepada potongan badan yang menarik, an juga tidak menghadapi masalah fisiologi.

3. Berapa lama diperlukan untuk melihat keberkesanan fem@lov?

fem@love menggunakan ramuan semulajadi yang diselanggarakan oleh teknologi khas supaya mudah diserap oleh tubuh manusia. Cara pengambilan ialah 2 paker satu hari ( dari hari 1 semasa haid sampai hari 15) sehingga kedatangan haid. Dalam minggu pertama payu dara akan merasa sedikit kesakitan sepertimana semasa bermula baligh, pada minggu ketiga sehingga ke6, kulit akan menjadi licin dan cerah.Kesanya adalah berlainan mengikut umur dan tahap metabolisma seseorang, sekiranya metabolisma seseorang adalah perlahan, maka masa yang lebih panjang diperlukan. Dalam masa empat bulan itu, sekiranya disertakan dengan makanan berkalsium dan mengurut dengan kerap, kesanya akan lebih ketara.

4. Setelah saya berpuas hati dengan keputusanya, dan menghentikan pengambilan fem@lov, adakah saiz buah dada saya akan bertukar kepada saiz yang asal?

Jangan risau, kesan yang anda dapat daripada fem@lov tidak akan hilang. Tetapi disebabkan rembesan hormon estrogen yang makin berkurang selari dengan peningkatan umur, adalah disyorkan supaya mpengambil satu bungkusan fem@lov walaupun selepas mencapai tahap yang memuaskan, bagi tujuan mengekalkan sifat pesona anda, dan menjadi tumpuan ramai.

5. saya amat berpuas hati dengan saiz payudara dan potongan badan sendiri, adakah saya juga perlu mengambil fem@lov?

Selaras dengan peningkatan umur dan takanan sosial, tahap estrogan tentunya akan menurun. Dengan ini, fem@lov boleh mengimbangi tahap estrogen pada badan anda serta mengekalkan tahap estrogen paling tinggi untuk memastikan payudara tegang dan serentak mencegah masalah penyakit psiologi wanita dan memulihkan keyakinan anda.

6. Bolehkah saya mengambil fem@lov semasa datang haid?

Boleh. anda digalakkan menambahkan dos pengambilan fem@lov semasa datang haid.




No comments:

Post a Comment